vrijdag 5 april 2013

Handige haar producten.

Dit zijn de haar producten die ik het meest gebruik, of die ik het fijnst vind. :)
Ik had tot vorig jaar bijna elke dag een staart in naar school en naar wat dan ook,maar dat kwam omdat ik heel droog en pluizig haar had/heb.

Ook deed ik er niet veel aan die staart zat me eigenlijk wel best haha..
Maar dit jaar is dat flink veranderd.. ik draag nu alleen nog maar een staart als het echt moet bijvoorbeeld bij de gym of bij natuur en scheikunde..
iniedergeval.. ik heb nu dus iets gedaan aan mijn haar,en het heeft na heet was proberen eindelijk een beetje resultaat opgeleverd! :)
En dat komt dus door deze producten. :)
 
Als eerste laat ik de got2b spray zien, ik style mijn haar nu ook bijna elke dag en dat laat het er ook wel mooier uitzien,maar na een tijdje begon ik te merken dat ook dit mijn haar beschadigde,dus heb ik een middeltje gekocht die je haar helpt beschermen tegen de warmte van je style tang . :)
Ik heb deze uit een drogist achtige winkel bij mij in het dorp voor 3,50 volgens mij..
Je kan hem ook kopen bij de kruitvat! :)
hij werkt goed, alleen is de geur niet heel fris.. ik vind het eigenlijk zelfs best wel stinken.. :$
maar het is geen geur die je na het stylen nog ruikt gelukkig! :)
 
Dan heb ik nog een lotion die tegen pluis haar helpt.
Je kan dit erin doen als je haar nat is maar ook als het gewoon droog is.. en je haar wordt er niet eens vet van,echt super fijn!
deze heb ik gecocht voor 1,99 bij de action.
Dan heb ik nog een haarmasker van SYOSS, dit haarmasker kan je gewoon als extra verzorging gebruiken, het werkt super goed en je haar word er echt mega zacht van! :)
Ook de geur is super lekker, het ruikt alsof je net van de kapper komt. :)
Ook deze heb ik bij de action gekocht voor 1,99
 
En dan als laatste product, heb ik nog een serum van Pantene.
Deze serum is echt super fijn! je haar ziet er super gezind door uit,en het maakt je haar heel zacht. Ook heb je maar echt een heel klein beetje nodig voor je hele haar, één pompje is al genoeg.
Het ruikt ook zo super lekker! wauw! <3
Ik weet alleen niet hoe duur deze was ik heb hem namelijk van mijn zus gekregen, maar ik weet zeker als die op is er nog een nieuwe komt dus dan zal ik de prijs erbij zetten! :)
 Dit waren de haar producten die ik het meest gebruik.. ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen en dat jullie er wat aan gehad hebben! :)
 




 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten