donderdag 25 april 2013

Primark shoplog 25-4-2013

Yeahh het is weer zover.. alweer een shoplog.. :O
Ik heb net mijn kleedgeld gekregen dus ja toen kon ik het natuurlijk niet laten om het langer dan een week op mijn rekening te laten staan..
Dus ik ben naar de primark geweest in Hoofddorp voor de eerste keer. Normaal ga ik altijd naar de primark in Rotterdam namelijk want dat is veel dichterbij voor mij.


Maar ik ga nu echt serieus nooit meer naar de primark in Rotterdam okee ik ga nog wel maar niet vaak meer..
Altijd als ik naar de primark ga ben ik helemaal gesloopt als ik thuis kom, maar daar in Hoofddorp is het een ''normale'' winkel echt niet normaal gewoon hoe rustig het daar is en het is daar zoo groot! echt ik hou van dat filiaal! :)
Nou ik heb me dus ook niet super goed kunnen inhouden (als het eigenlijk de bedoeling is dat je niks gaat kopen.. haha

Ik heb dit dus allemaal gekocht..
-een jeans 8,00
-een baseball jasje 9,00
-een blauw hemdje 8,00
-een hartjes borstel 1,50
-een wit hemdje met roze printjes aan de bovenkant 11,00
-2 zwarte hemdjes (saai) 3,00 per stuk.
-sokken (3,00)
-zonnebril (1,50)

ik heb hier nog een paar foto's van mijn spullen van dichtbij.. :)
 
Dit was het alweer, ik hoop dat jullie het leuk vonden om te zien wat ik bij de primark heb gekocht.. :)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten