maandag 18 maart 2013

dottt nails :)

In dit artikeltje laat ik jullie zien hoe je dott nails kan maken.. :)
(ik weet niet of deze nail art een speciale naam heeft maar ik noem het gewoon zo ;)
Deze nail art is super makkelijk om te maken! (ik heb er max 10min over gedaan,met drogen)
Kies drie of vier kleuren uit die in elkaar kunnen overlopen.. ik heb van babyroze naarbijna oranje maar je kan ook van donker naar lichtblauw doen bijvoorbeeld.
Ik heb deze nail art ook in een andere kleur gemaakt.. (alleen zie je hier we nog andere nail art(en) bij staan maar het gaat dus om de blauwe dott nailss :) Hier heb ik vier kleuren gebruikt...
 
Nadat je de 3 of vier kleuren heb uitgekozen lak je je nagel wit.. laat dit (5 min) drogen.

Pak je dottingtool of je satésprikker en ga gewoon simpel elke keer een paar stipjes zetten groot en klein natuurlijk..
Doe dit ongeveer tot 1/3 van je nagel als je drie kleuren hebt en anders elke keer 1/4 van je nagel,en wissel dan van kleur.
dan is je nail art eigenlijk al klaar! :)
Laat het drogen en doe er een topcoat over heen zodat het langer blijft zitten,en klaar! :)
Ik heb voor de eerste nail art deze spullen gebruikt:
De essie nagellak lijkt helemaal oranje op de foto maa het is een soort van rood roze.. volgens mij nummer 73 of 82 :)
Ik hoop dat jullie dit een leuke nail art vonden met een duidelijke uitleg! :)
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten