zondag 17 maart 2013

Liebster Award

ik ben door één iemand genomineerd voor de liebster Award namelijk door http://liveasmelissa.blogspot.nl/
De Liebster award is bedacht om nieuwe blogs te ontdekken. Bij de Liebster Award vertel je 11 random dingen over jezelf, daarna beantwoord je de 11 vragen die je gesteld werden,dan nomineer je  11 andere blogs en verzint 11 nieuwe vragen voor deze blogs.

ik zal beginnen met de 11 random dingen over mij:
-ik ben zo een fan van nagellak dat ik bijna alle kleuren dubbel koop :$
-ik heb tot nu toe elk jaar roze kaftpapier om mijn boeken.
-ik heb een hekel aan rokjes.
-ik ben mijn nagels nu aan het laten groeien ik was/ben een nagelbijter :(
-ik was vroeger enorm bang voor paarden.
-gisteren is mijn lievelings nagellak op geraakt :(
-ik heb altijd een vijl in mijn etui.
-mijn liefelings nagellak merk is kiko :)
-ik baal van mijn haarkleur.
-ik draag het meest blauwe kleding (ben ik net achter gekomen)
-mijn telefoon mag niet verder dan een meter van me vandaan zijn.


nu de 11 vragen die mij zijn gestelt:
1. Waarom ben je begonnen met bloggen?
omdat ik graag mijn hobby met mensen wil delen.
2. Wat vind je zo leuk aan bloggen?
het lezen van de berichten van andere blogs,en mijn ideeën delen op mijn eigen blog.
3. Wat is je favoriete snoep?
skittels (denk ik)
4. Heb je huisdieren?
ja een hond(je)
5. Welke kleur is jou kamer?
roze en wit.
6. Omschrijf jou karakter in 3 woorden.
druk,gek,nettjes (denk ik)
7. Wat vind je de leukste feestdag en waarom?
Pasen (voor de chocolade eitjes) :)
8. Wat zijn je favoriete apps?
INSTAGRAM!
9. Welke mobiel heb je?
samsung galaxy ace.
10. Wat is je favoriete beautyproduct?
alles ongeveer van sephora.
11. Wat heb je als laatste gekocht?
nagellak :)
ik heb nog niet eens mijn eigen blog dus ken nog niet veel blogs.. ik laat het hier dus bij.. :$
ik kan nog niemand nomineren.

dit was het! zoals jullie konden lezen ken ik nog niet veel blogs.. dus als jullie mij willen helpen laat dan een link achter van jou blog :)

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten