maandag 18 maart 2013

dotting tools.

In dit artikel laat ik jullie zien met wat ik mijn nail art meestal maak.
Mijn nail art maak ik meestal met dotting tools.

Ik maak mijn nail art met dotting tools omdat:
-ze erg handig zijn
-je er hele kleine dingetjes mee kan maken.
-het niet veel nagellak kost.
-je er veel mee kan maken.
-hele mooie ronde stipjes en bijvoorbeeld oogjes mee kan maken.

Een dottingtool bestaat uit twee kanten,een kant is dikker dan de andere kant zodat je eigenlijk met een pen al bijna alles kan maken op je nagels.

 
Dit is een kant van de dotting tool,zoals je kunt zien zitten er dikke en dunne puntjes aan.
(sorry voor de onscherpe foto, mijn camera deed weer eens raar)
Dit is de andere kant van de dotting tools..

jJe kunt deze dottingtools bijna overal kopen.. per stuk maar ook als een set van vijf (zoals ik heb gedaan) ze zijn niet duur meestal rond de 1,50..
Ook kan je ze kopen bij de kruitvat (essence) volgens mij zijn ze daar rond de 2,75 maar dat weet ik niet zeker.. ik weet iniedergeval wel zeker dat ze daar ook zijn,dus als je geen zin hebt om het via internet te bestellen kijk dan daar even.

Dit was het weer! ik hoop dat jullie er iets aan gehad hebben. :)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten