maandag 25 maart 2013

shoplog

Ik ben gisteren naar de stad geweest met Melissa voor de sephora make-up omdat sephora weg gaat uit Nederland! :( eigenlijk gingen we dus naar de stad voor alleen sephora.. Maar ja dat gaat dus nooit goed om alleen te kopen voor wat je komt haha..
Dit zijn de spullen die ik heb gekocht :)



We zijn dus naar de sephora geweest waar ik deze sullen heb gekocht.. niet heel veel zoals je kan zien,maar ik gebruik ook eigenlijk niet veel make-up.. ook had ik nog van van alles een nieuwe staan dus ja..
 
Ik heb alleen een poeder gekocht en nagellak natuurlijk! :) ( ja en die kleine body douche cupjes.. mango en lemon,maar dat tel ik niet mee haha)
Alle foundation was 7,50 en de rest was 5,00 :)
De nagellak was van een oudere lijn dus die was 70% afgeprijsd.
In totaal was ik 8,65 kwijt volgens mij... :$
Daarna zijn we naar de action geweest en daar heb ik deze dingen gekocht.
een nagellak 0.49
2 lip care doosjes 0.75 per stuk.
nagelvijltjes 0.49
anti pukkel pads 0.79

En toen ik thuis kwam was mijn zus haar beautybox er..
En toen kreeg ik deze nagellak nog van haar!
Nu ben ik happy :)
 
 
Dit was het alweer.. niet zo veel gekocht maar wel blij met de dingen die ik heb :)
Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen.. laat even een reactie achter wat jullie ervan vonden dan maak ik vaker een shopblog voor jullie.. :)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten