vrijdag 29 maart 2013

ici parisXL komt met een nieuw eigen make up merk.

 
Zoals je al hebt gelezen komt iciparisXL dus met een eigen make up merk!
 Vanaf 1 mei in Nderland. :)
Op de foto hier boven zie je de nieuwe nagellak potjes van het merk,deze onderscheiden zich van alle andere nagellakjes door de vorm van het potje. Deze vorm zorgt ervoor dat je overal even snel je nagels kunt lakken,in de trein,op je werk,of in de auto.Je kunt deze nagellak potjes namelijk tussen je vingers klemmen,super handig bedacht toch!? Ze zijn in 21 kleuren beschikbaar.
voordelen:
-snelle droogtijd.
-vervaagt en schilfert niet.
-blijft extra lang zitten.
-verkomt vergeling van de nagels.
Ook hebben ze oogschaduw van het merk..deze zij verkrijgbaar in 40 verschillende kleuren,voor elke look dus een passende kleur.
voordelen:
-zacht voor de huid.
-makkelijk te mengen.
-makkelijk aan te brengen.
-langdurige kleur.
De lipsticks zijn in 20 tinten verkrijgbaar.
Voordelen:
-intense kleur na 1 keer aanbrengen.
-hydraterend.
-langdurige,opvallende kleur.
-kleeft niet.
En de lipgloss is verkrijgbaar in 16 tinten.
Voordelen:
-na één laag een intense kleur.
-hydraterend.
-langdurige kleur.
-vlekt en kleeft niet.
het merk heeft ook zijn eigen kwasten.
Er zijn acht verschillende kwasten.
-bronzing brush.
-blusher brush.
-powder brush.
-foundation brush.
-eyeshadow brush.
-eyeliner brush.
-lip brush.
-eyeshadow brush.
 
 Ik heb in dit artickel een paar producten van het nieuwe make-up merk laten zien,ze hebben natuurlijk nog veel meer!
Dus ik zou zeggen kijk vanaf 1 mei eens in de ici parisXL voor alle producten! :)
 

 
 ik heb mijn informatie uit een training book van me zus,zij werkt namelijk bij de ici parisXL,en ik mocht dit boek dus even van haar lenen. :)
 
Hier zijn nog een paak foto;s die mijn zus heeft gemaakt op de traning. :)

 

 Ik hoop dat jullie het leuk vonden! :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten