zondag 31 maart 2013

internet aankopen van afgelopen week! :)

Ik ga voor het eerst een  artikel plaasten met mijn internet aankopen,en hoop dat jullie het leuk vinden.. :)
Ik heb dus aankopen gedaan op internet.. en ze zijn eindelijk binnengekomen in deze week! :)
Meestal bestel ik wel meer maar zit nu even tijdelijk in een geld nood.. :$
Naja in ieder geval dit zijn de dingen die ik binnen heb gekregen..
Het zijn trouwens deze keer bijna alleen maar sieraden,maar mijn blog is niet alleen maar voor nail art,dus hoop ik dat jullie dit ook leuk vinden.
Deze ringetjes heb ik voor maar 1,05 gekocht.
Deze armband heb ik voor 1,35 gekocht.
Deze was maar 0,95.
En er staat een super leuke tekst op: Dreams come true if you really want them to. 
Hier heb ik eindelijk iets voor nail art,haha ik heb 10 weels bestelt voor 2,45.
dit was het alweer.. best wienig maarja.. ik heb al best veel binnen gekregen dus vandaar..
ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen. :)
 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten