dinsdag 2 april 2013

mijn favo nagellak! :)

Ik nail art vaak zoals jullie inmiddels wel weten.. maar welke nagellak gebruik ik het meest en waarom? Dat ga ik nu dus in een artikel zetten. :)

Deze nagellakjes gebruik ik dus het meest.. Eigenlijk gebruik ik er wel meer regelmatig maar dat was een beetje te veel voor in één artikel.
Ik heb mijn nagellak doos dus even uitgezocht en uiteindelijk zijn dit de potjes,merken,kleuren die ik erg fijn vind om te gebruiken voor nail art of die ik gewoon heel mooi vind.
Of ze zijn erg fijn in het gebruik.. dit is dus een artikel waarin ik over meer dan één ding schrijf.
 
Laten we beginnen met de nagellakjes van primarkt. :)
Deze nagellakjes zaten in één pakketje,en ze zijn erg fijn.
Van de blauwe nagellak moet je wel 2 tot drie keer een laagje aanbrengen om het helemaal dekkend te krijgen,maar als je dit eenmaal heb gedaan ziet het er super lief uit!
De rest dekt eigenlijk al na één keer lakken :)
dit is een basic setje (vind ik) ik gebruik de beige veel zoals je wel kan zien opzich..
in dit setje dekken de groen/blauw achtige en de rode  nagellakjes in één keer,de grijze en beige moet je 2x keer aanbrengen.
Dit is een setje met alleen maar metallic nagellakjes,ze dekken allemaal al na één keer,maar ik vind alleen wel dat ze heel lang moeten drogen.. (ik ben daar totaal geen type voor,bij mij moet alles snel drogen ik kan niet langer dan 5 minuten stil zitten namelijk haha)
Dit waren de nagellakjes van de primarkt,ik heb ze in dit artikel staan omdat ik ze heel goed hun werk vind doen en zeker voor de prijs.. volgens mij zijn deze setjes 2,50 per setje..
Ik gebruik deze nagellak dus veel omdat ik de kleuren mooi vind en het zijn andere kleuren dan die je ''normaal'' overal kan vinden :)
 
Dan komt nu mijn lievelings merk kiko! :)
kiko is dus mijn liefelingsmerk.. waarom?
-ze dekken na één keer.
-je kan bijna elke kleur ervan kopen :)
-de potjes zijn mooi.
-de prijs is goed betaalbaar. (2,50)
-fijne kwastjes.
-het droogt snel.
Alleen is er dus een nadeel aan dit merk nagellak (en andere make-up) het is dus niet te koop in Nederland.. ik baal hier zo van! :(
Ik hoop daarom ook nog steeds dat er ooit een kiko winkel hier in Nederland komt! :)
 
Nu een ander liefelings merk van mij.. p2 dit merk is gewoon echt super!
Ik heb dit merk bij mijn favoriete om dezelfde redenen als kiko.. :)
Ook dit is volgens mij niet te koop in Nederland..
De prijs is 2,00 per potje als ik het goed heb.. ik heb deze kleuren gekocht in de zomervakantie toen ik in Duitsland was..  Je kan deze nagellak vinden bij de Rossman ( een Duitse drogist met nog veeeel meer goede merken en producten! I LOVE IT!)
 verder heb ik nog een merk waar ik erg tevreden mee ben.. Miss sporty,dit kent bijna iedereen wel denk ik. Je kan dit merk vinden bij de Etos.
Ik heb veel kleuren van dit merk (10) maar dit zijn de leukste :)
Prijs per potje (1,95)
O,wauw ik zie nu net dat de essie kleuren bijna hetzelfde zijn haha..
Naja iniedergeval ben ik dus ook erg blij met mij essie nagellak,ze dekken goed blijft lang zitten,leuke kleuren,mooie potjes,veel inhoud,alleen wel duur.. rond de 11 euro geloof ik.. tja dat ik opzich wel jammer maar ja het is het geld wel waard vind ik. Je kan dit merk vinden in een klein rekje meestal,bij de Etos,en vele andere winkels.
 Nu heb ik nog mijn lievelings topcoats..
 Ze zijn toevallig alle drie van essence..
Ik gebruik deze topcoats vaak omdat,ze snel drogen,niet te duur zijn(1,89 ongeveer per stuk),veel bevatten,leuke kleuren.
Dit merk kan je kopen bij de Kruitvat.
 
Dit waren mijn favoriete nagellakjes,tenminste een gedeelte ervan.
Ik hoop dat jullie het leuk vonden.. :)




Geen opmerkingen:

Een reactie posten