vrijdag 19 april 2013

alweer een shoplog.. :)

Ik heb vandaag weer even gewinkelt met me zus, haha vandaar dus weer een shoplog voor jullie..
Ik hoop dat jullie het toch nog leuk vinden om te kijken en te lezen. :)
Dit shoplog is een shoplog met wat meer dingen en producten als de vorige haha..
Ik heb producten in de aanbieding en ook voor de normale prijs gekocht :)

 Dit zijn de spullen die we samen hebben gekocht:
 
De spullen van ons :
-horloge.
-2 armbandjes.
-lipstick.
-nep wimperlijm.
-2  handcremes.
-3  bussen andrelon haarlak.
-oogpotloodslijper.
- 2 eyepencils.
-een hema kwast.
-twee shampoo´s
 Volgens mij was dat het wel..
Dit waren dus de spullen van ons samen, maar ik dacht dat het wel leuk zou zijn als ik mijn eigen spullen ook nog even apart zou laten zien.
Dus hierbij,mijn spullen:
 
Dit zijn dus mijn eigen spullen, en ik ben er super blij mee! :)
Dan heb ik alleen de prijzen nog niet gezegt of laten zien, dus dat zal ik nu nog even doen.
-de shampoo´s waren 3 voor 6 euro (ik heb er al een in de douche gezet)
-de haarlak was 3 voor 2,50 omdaat de verpakking oud was?! (zo super goedkoop maar ik had nog een nieuwe bus liggen dus vandaar heb ik er maar 1)
-de HEMA kwast was 4,00 (hij is zo super zacht!)
- de armbandjes 1,49
-lief handcreme 2,50 en 2 voor 5euro vandaar dat we hem allebij hebben :)
 

 
Dit was het alweer.. ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen :)
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten