donderdag 18 april 2013

mini mini mini shoplog :) etos

Ik ben vandaag even langs de etos geweest omdat ik daar nog een cadeaubon van had.
Tja ik was daar dus naar toe geweest en ik had een cadeaubon, ik heb dus niet veel gekocht, eigenlijk gewoon maar twee dingen. Maar het zijn wel twee super leuke dingen!
Dus dacht ik dat het toch wel leuk was om ze even te laten zien aan jullie :)

De etos had nu een actie voor de nagellak 2 potjes voor 3 euro en dat is zo weinig! :)
Dus ja dat kon ik echt niet laten liggen.. ik heb dus twee nieuwe zomer kleurtjes gekozen en ze zijn super leuk!


Dit zijn de twee kleuren die ik heb gekocht:
Op de foto zien de kleuren er iets minder fel uit maar in het echt zijn ze super leuk en fel! :)
dit zijn dus de kleuren.. en meteen ook alles wat ik heb gekocht, een heel klein beetje dus maarjaa..
het zijn de kleuren 26 en 41.
 
Ik hoop dat jullie dit mini mini mini shopblogje toch leuk vonden om te zien! :)

 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten