maandag 15 april 2013

hoe maak je snel een lip scrub?

yeahh! Eindelijk het is zomer!
En in de zomer heb ik een paar doelen.
-bruiner worden
-platte buik
-leuke kleding
-heel veel foto´s maken! =)

Maar in de winter heb ik dus hele droge lippen en in de zomer wil ik dat niet meer dus..
Heb ik een handig recept gevonden voor een lib scrub :)
Hoe maak je nou zelf een lip scrub?
Wat je nodig hebt: suiker, honing en vaseline.
Pak een klein bakje en doe daar één theelepel suiker in. Daarbij doe je twee theelepels honing en als laatst een klein bolletje vaseline (iets groter dan een erwt). Roer dit alles tot het een fijne substantie wordt (niet te dik, niet te dun), dit kun je bijvoorbeeld met een wattenstaafje doen. Nu je dit gedaan hebt kun je de lip scrub gaan gebruiken!
Doe alsof je lippenbalsem opbrengt. Breng dus een beetje van de substantie aan op je lippen en draai rondjes met je vinger. Het is niet erg als er iets in je mond komt, want het zijn eetbare producten. Ben je klaar met scrubben, pak dan een doekje en haal het van je lippen af. Je merkt gelijk hoe zacht je lippen zijn en je velletjes zijn als sneeuw voor de zon verdwenen! Als laatst kun je wat lippenbalsem op je lippen aanbrengen, waardoor ze nog zachter aanvoelen. Je lippen zijn nu klaar om gestift te worden.

Dit was het ik hoop dat jullie het leuk vonden!
Fijne zomer allemaal! :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten