zaterdag 13 april 2013

glitter nagels!

In dit artikel laat ik jullie een niet heel lang durende nail art zien met steentjes.
Je kan deze nail art nog aanpassen in alle kleuren van je outfit de volgende dag :D\
Maar ik heb het met blauw gemaakt omdat ik van blauw hou! :)

 Wat heb je nodig voor deze nail art?
-steentjes (bij de action of via internet verkrijgbaar)
-een dun penseeltje,dottingtool,sateprikker.
-basecoat.
-een leuke kleur nagellak.
 
Bij deze nail art begin je met de nagel gewoon te lakken,laat dit niet drogen anders  blijven de steentjes niet makkelijk zitten..
Als je dit hebt gedaan pak je de steentjes en je base coat, doe een beetje basecoat op je penseel,dottingtool,sateprikker. Pak nu een leuke kleur van een van de steentjes. En leg ze in een patroon wat jij het leukst vind :)
 
Als je dit hebt gedaan moet je het goed laten drogen, en klaar is je nail art! :)
ik heb dit gebruikt voor deze nail art :
Dit was het! ik hoop dat jullie het leuk vonden! :)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten