vrijdag 12 april 2013

nail arts die ik vandaag heb gemaakt :)

Ik heb vandaag even tijd gehad om eindelijk weer een keer lang te kunnen nail arten :)
Aan het einde van de week heb ik vaak wel wat tijd maar nie veel dus dan kan ik niet de hele avond nail arten,maar dat heb ik vandaag (net) dus wel gedaan :)
 
 
 
 
 
 
ik heb deze avond dan wel even gehad om nail arts te kunnen maken maar ik had mijn dag echt niet vandaag..
Dus ik laat de nail arts allemaal in een artikel zien.
Het zijn makkelijke snelle nail arts dus er valt niet veel over uitteleggen :)
 
Dit zijn ze :D (ik hoop dat jullie ze toch nog een beetje leuk vinden.. )


Ik ben vergeten om alle nagellakje op de foto te zetten maar ik heb er een paar..

 
Dit was het alweer niet veel maarja.. Ik hoop toch dat jullie het leuk vonden :D
 
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten