zondag 21 april 2013

o nee alweer een kleine shoplog.. :$

O nee, ik koop de laatste tijd echt te veel.. Maar ik heb nu amper geld meer dus dit is denk ik de laatste shoplog is voor even .. haha
Nou ik heb dus alweer gewinkeld gisteren met een vriendin in een of ander dorpje in Druten (vraag me niet waar dat ligt,ik ben super slecht in topo.. :$)


Eigenlijk was het helemaal niet de bedoeling om te gaan winkelen maar we moesten even een kaars halen voor haat moeder, en ja toen waren we daar dus in dat dorpje en op een gegeven moment zag in een takko fashion! haha dit is een winkel met opzich best wel leuke kleren en ik ken deze winkel alleen uit Duitsland, duss ik was super blij dat deze winkel daar dus ook is.. ach ja..
We gingen daar dus naar binnen en toen heb ik deze kleren gekocht..

Als eerste heb ik dit shirtje gekocht voor 9,99
even nog een foto..De print is nu niet super zichtbaar..
en verder heb ik ook nog dit hempje gekocht..
deze was volgensmij 12 euro ofzo.. (ik ben de bon kwijt..) sorry!
En aan de achterkant is het zo..
 
Daarna zijn we nog naar de kruidvat geweest..
En daar waren verschillende actie's maar ik had dus niet veel geld meer dus ja..
nou daar heb ik dit heerlijk ruikende haarmasker gekocht, tegen pluishaar. :)
Het ruikt echt super lekker naar mango! :)
Het was eerste 1,79 volgensmij.. en nu was het maar 1,49 (haha eigenlijk niet veel korting maar ik had een haarmasker en die is bijna op! :( )

 
Dit was het alweer.. Ik hoop dat jullie dit derede shoplog toch nog leuk vonden om te zien.. :)
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten