maandag 22 april 2013

revieuw HEMA poederkwast.

O, wauw ik hou van deze kwast! <3 echt ik meen het hij is zo mooi,zo zacht,zo lief en zo goed! :)
Nou okee.. het valt eigenlijk best wel mee. maar ik hou wel echt van deze lieve kwast! :$
Ook doet hij het echt wel super goed, en hij verdeeld alles goed over je hele gezicht. Alleen is het wel super jammer (maar wel logies) dat de kwast die je wit koopt al snel bruin achtig is.. :$

Tja ik ben dus best wel heel erg blij met mijn Hema kwast, en ik gebruik hem nu dus een paar dagen en ik ben er super tevreden over, zeker voor de prijs (4,00)
Ook vind ik het superfijn dat de kwast hele fijne haartjes heeft.
Verder is de kwast heel soepel waardoor je makkelijk en even snel 's ochtends je make-up kan doen :)
 
dit was het al, ik hoop dat jullie het leuk vonden! :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten