zondag 28 april 2013

revieuw tangle teezer hartjes borstel primark

Ik ben een paar dagen geleden naar de Primark in Hoofddorp geweest en daar hebben jullie al een shoplog van kunnen zien/lezen.
Ik heb daar ook veel gekocht, maar een van die dingen is de namaak tangle teezer borstel van de Primark zelf!

 Ik heb hem al lang zien hangen en elke keer dacht ik van ''naja neem wel een andere keer mee, enzo''
Maar ik heb daar zo veel spijt van! Die borstel is echt super fijn! je haar word er echt super zacht en glanzend van.
Ik ben er zo blij mee dat ik eerst de roze had gekocht, en een paar dagen daarna (gisteren) ben ik weer naar de primark geweest en toen heb ik ook de rode maar gekocht haha! :)

Ik heb een paar foto's gemaakt hoe mijn haar er uit ziet als ik het net uit een knot haal en als ik het daarna heb geborsteld.
Het zijn foto's die ik even heel snel heb gemaakt, dus ik hoop dat de foto's wel een beetje duidelijk overkomen.. :)
Iniedergeval ben ik echt super mega tevreden over deze borstel! zeker voor de prijs (1,50)
Net uit me knot gehaald.
 
Na het borstelen.
 
Dit was het alweer, ik hoop dat jullie er iets aan gehad hebben en dat jullie deze borstel misschien ook kunnen gaan kopen, zeker omdat de tangle teezer best wel duur is,is dit een goed alternatief!
 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten