dinsdag 30 april 2013

revieuw lip balsem miss sporty

Ik ben vandaag even langs was kraampjes gelopen in een winkelstraat wand, het is natuurlijk Koninginnedag vandaag! :)
Ik liep daar dus en toen was er daar een DA drogist. En ik ging daar dus even naar binnen, en toen kwam ik er ook nog eens achter dat er een paar leuke actie's waren.
Daarom kon ik dus ook de winkel niet verlaten zonder iets te kopen natuurlijk..


Ik heb daar dan dus ook twee producten van meegenomen. :)
Er waren echt super veel dingen afgeprijsd, en meestal dan ook nog eens echt voor de helft van de prijs! :)
Oke, genoeg gezegd over de acties en de producten die ik heb gekocht. :D
Ik heb iniedergeval een lip blasem gekocht, van miss sporty (ook te verkrijgen bij de Etos)
De lip balsem heet:galm kiss sos. Ik heb nummer 02
De balsem is echt super fijn en glimt niet heel erg heftig, ook geeft de lip balsem niet veel kleur af dus dat vind ik ook wel super fijn!
Als je in de verpakking kijkt zie je een op zich fel roze lipstick, maar als je hem op je hand swatchts zie je dat het helemaal geen heftige kleur is.
 
Verder is de balsem erg voedend en fijn voor je lippen, ook is de geur echt super lekker en niet te sterk waardoor je hem niet de hele tijd heel heftig ruikt. :)
Echt ik ben super blij met deze lip balsem en ga hem zeker erg vaak gebruiken, omdat hij toch een heel kleine roze kleur achter laat op je lippen waardoor je er in de zomer een stuk gezonder uitziet :)
Ook ben ik super tevreden over de prijs ik heb hem voor (1,25) maar de ''normaale'' prijs is ook zeker niet te duur voor deze lip balsem. :) (2,50)
 
( de nagellak was nu ook voor de helft (1,00) ongeveer)
 
Dit was het alweer,ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen. :)
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten