woensdag 1 mei 2013

kwasten wassen! :)

Vandaag heb ik mijn kwasten gewassen, en dat was echt hoognodig ik heb het echt al super lang niet meer goed gedaan... Ik had elke keer geen zin om er reinegingsmiddel voor te kopen( dus deed ik het gewoon met water u_u), maar toen kwam ik er achter dat je ook gewoon babyshampoo kan gebruiken om je kwasten goed te wassen! :)
 Ik gebruik bij het wassen van mijn kwasten gewoon een baby shampoo van de action, die ik toevallig vamiddag heb gekocht.. :$
Deze shampoo ruikt echt super lekker en doet het echt prima, ook is het een super groote fles waar je dus ook lang mee kan doen. :)
Verder is het flesje echt super lief, haha niet dat het uitmaakt maar het is wel een leuk klein dingetje :D Deze fles kost 0,78 cent, en er zit 300 ml in!
 

Waar begin je mee als je je kwasten gaat wassen? Ik begin met de wasbak een beetje vol met water te laten lopen. (gewoon koud water)
Als je dat gedaan hebt pak je een van je kwasten, dip ze in het water en doe er wat shampoo overheen.. ga daarna gewoon draaien met die kwast over je hand heen spoel de shampoo uit, en je kwast is gewassen! :)
 
Als je dit gedaan hebt kan je natuurlijk enorm lang gaan wachten tot ze een voor een droog worden in de zon ;), maar je kan ze natuurlijk ook gewoon op een handdoek in het raamkozijn leggen of ergens anders natuurlijk.. :)
 
Nou dit was het alweer ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen en er iets aan hebben gehad! :)
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten