donderdag 2 mei 2013

one direction

Jaja.. morgen is het zover de dag waar ik in mijn agenda maar liefst 184 dagen voor heb afgeteld.
De dag van mijn leven zou het worden.. Tot dat je in de wachtrij komt te staan en je ziet dat er geen tickets meer beschikbaar zijn als je er na een paar minuten uit komt. :(
Toen brak de hel los echt wat een ellende.. ik ben een directioner voor 2 en half jaar en heb geen kaartjes en een vriendin van mij is een paar maanden directioner en die krijgt ze wel weer.. O noo, pijnlijk moment uit mijn leven. :(


Duss.. ik had geen kaartjes wat nu?
Nadat ik nog ongeveer de rest van de dag heb gekeken of er echt geen een kaartje over was gebleven ben ik de 4 laptops maar gaan opruimen,de telefoons weer terug gezet en alle andere dingen die ik wel niet paraat had gezet om een kaartje te kunnen krijgen ook maar weer in de kast gelegd..
Even later kwam mijn vriendin naar mij toe om met me mee te huilen dat we geen kaartjes hadden :`)
Dus ja dat was het verhaal van de geen kaartjes kunnen krijgen versie van Laura..

183 dagen later..
Laura is wakker en begint de dag al slecht omdat ze naar haar klok kijkt en ziet dat het pas 8:00 is.. vervolgens viel ik weer in slaap,en werd ik opnieuw wakker om 9:30.. (iets beter begin van de dag)
Ik liep naar beneden en hoor dat we naar de kapper gaan.. ik denk okkii dus kleed me aan en ga naar de kapper.
Toen ik klaar was ging ik even naar de Bruna om een one direction special te kopen.. Maar me moeder was zo lief dat ik er een van haar mocht uitzoeken:)
Ach ja, geen kaartjes maar wel een special en een garantie dat ik sowieso de dvd van hun tour krijg zodra hij uit is. :)
Sorry voor dit dramatische verhaal maar ik moest even zuren over het feit dat ik geen kaartjes heb kunnen krijgen :)
Ik hoop dat jullie dit niet erg vinden :)
En ik hoop dat ik morgen weer een normaal artikel kan schrijven over mijn nieuwe nagellak die ik gisteren heb gekocht :)

2 opmerkingen:

  1. Ahw, wel klote dat je geen kaartjes had man. Volgende keer ga je maar met mij mee naar Justinnnnn.

    BeantwoordenVerwijderen