zaterdag 4 mei 2013

essence nagellak zomer kleurenn! :)

Ik ben gisteren even langs de kruidvat geweest omdat er een actie was vaan de nagellak 1+1 gratis
Dus daar heb ik dan ook wel wat kleuren van gehaald, in totaal zijn het er vier maar ik heb er pas ook nog eentje gekocht voor die actie dus leek het me wel leuk om erbij te zetten :)

Ik heb de paarse en mintgroene eerst gekocht, en daarna toch ook nog even de rood/roze en de oranje pastel kleur.
De roze die als eerste op de foto staat had ik dus al :)
Ik heb al twee van deze nagellakjes op gehad en ze dekken na een keer al goed, en na twee keer is de kleur precies zoals in het potje! :)
Ik ben super blij met deze nagllakjes.
De namen van de nagllakjes zijn:
de pastel paarse: 1,49 hello marshmallow!
de roze/rode107 naughty and pink!
de mintgroene: 146 that's what i mint!
de pastel oranje: 109 off to miami!
de roze: 106 free hugs.
De namen zijn zo leuk! ik heb alleen daarom al zin om ze te kopen echt super leuk!

De nagellakjes van essence zijn normaal 1,69 per potjes maar nu dus twee potjes voor 1,69! :)
Dit was het alweer, ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen en te zien, en dat jullie er iets aan gehad hebben.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten