zaterdag 4 mei 2013

opgemaakte artikelen April

Ik heb even een opgemaakte artikelen artikel voor jullie ;)
Deze producten heb ik vorige maand opgemaakt,


Het zijn producten uit Nederland en producten uit Duitsland, ik ben daar laatst een dagje naar toe geweest en daar heb ik dus ook heel wat uit meegenomen (binnenkort ga ik weer, yeahh :)
Dit zijn de producten uit Duitsland:
een oogmakeup reiniger.
een peel-of masker.
een douchegel.
 
Van deze producten zou ik eigenlijk alles wel opnieuw kopen.
Het masker is super fijn, en verkoeld je gezicht, heeel lekker voor in de zomer dus :)
De douchegel ruikt echt super lekker zoet en maakt je huid echt super zacht.
En de ogenreiniger is ook superfijn, daar heb ik er nog een paar van staan gelukkig! ik kan niet meer zonder dit product! :$


Verder heb ik hier nog mijn ''gewone'' producten uit Nederland.
een dokter van der Hoog modder masker.
een nagellak (wit).
een got2b anti friss spray .
een nagellak remover.
een mascara.

 
Van deze spullen zou ik alleen het masker, de nagellak en de haarspray opnieuw kopen.
Waarom  de rest niet?
-de nagellakremover: hij plakt heel erg, en ruikt SUPER sterk.
-de mascara: er komt bijna geen mascara op je wimpers.
 
Dit waren mijn opgemaakte artikelen van April, ik hoop dat jullie het leuk vonden om te zien.
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten