vrijdag 10 mei 2013

beauty tip!

We hebben er allemaal wel eens last van.. Je heb de dag erna gym en je denkt savonds laat ik nog even mijn benen scheren..
Maar dan komt dus het drama.. je scheermesje is zo bot dat als je hem na 3 keer over de zelfde plek heen halen geen resultaat ziet..
Nee je hebt geen nieuw mesje nodig om weer gladde mooie benen te krijgen.. Het is super makkelijk op te lossen namelijk!
Je pakt je scheermes haalt hem een paar keer over je arm heen.. (niet hoe je je benen normaal doet, maar de andere kant op anders gaan er ook haren van je armen af natuurlijk!) ongeveer 3 tot 5 keer is al genoeg! tenminste bij mij was dat al genoeg..
Als je dit niet fijn vind of je wil dit liever niet kan je het ook op je spijkerbroek doen, herhaal dit een aantal keer net als op je armen en je hebt weer een scherp mesje en gladde benen!
Ik heb dit idee/beauty tip van een filmpje van beautygloss :) maar dacht dat het niet zou werken, tot dat ik het zelf had geprobeerd en het werkt! kijk haar filmpje anders even op youtube :)
dit was het en ik hoop dat jullie er iets aan gehad hebben! :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten