zondag 12 mei 2013

chanel mascara.

Ik heb gisteren een mascara van mijn zus gekregen! en ik ben er zoo super blij mee! Mijn  wimpers zijn zoo lang ervan!
Echt ik hou van deze mascara, alleen is hij wel echt super duur omdat het van van chanel is..
Maar hij is echt super super super mooi! en hij droogt echt heel snel.
 Verder is deze mascara ook erg fijn omdat hij niet af brokkelt. En met deze mascara lijkt het ook of je heel veel wimpers hebt.
Het borsteltje is van een soort zacht plastic (denk ik) misschien is het wel rubber:$ maar iniedergeval is het niet zo een hard borsteltje dat als je je ooglid perongelijk aanstoot dat je dan meteen half blind bent,haha..
Ook blijft er super veel maar ook weer niet te veel mascara aan je borsteltje hangen zodat je na drie of vier keer volle en mooie Zwarte wimpers hebt.
tja, wat valt er nog meer over deze super fijne fantastische mascara te vertellen?
Ik heb echt geen idee, iniedergeval raad ik hem iedereen aan die korte wimpers heeft, of weinig wimpers! :) De perfecte mascara!
Dan nog maar een paar foto's om een nog duidelijker beeld te krijgen.



Dit was het! Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen en ook hoop ik dat jullie er iets aan gehad hebben! :)




Geen opmerkingen:

Een reactie posten