dinsdag 14 mei 2013

mijn parfum stash.

Hoii, vandaag heb ik mijn mini parfum stash in een artikel voor jullie! :)
Ik heb niet veel parfum maar toch leek het me wel leuk om er een klein artikeltje over te maken,omdat mijn lievelingsparfum al bijna op is en die er dan niet meer bij staat! :(
Ik bewaar me parfum altijd zo:

Iniedergeval, ik gebruik elke dag parfum en eerst had ik een favo parfum namelijk de DKNY be delicious. Maar nu ben ik helemaal verliefd op de parfum genaamd: LADYMILLION!
Ik hou zo van deze parfum! het is echt niet normaal hoe lekker deze parfum ruikt! <33
Ik ben nooit zo goed in elke dag parfum spuiten geweest, maar vanaf ik deze parfum heb gekregen van mijn zus spuit ik elke dag, en voelt het ook niet compleet als ik geen geurtje/parfum op heb.
Ik ben dus echt super blij met deze parfum, dat is ook te zien aan de hoeveelheid parfum wat nog in het flesje zit :(
 Dit is de parfum:

 
Dan heb ik nog een parfum die ook super lekker ruikt en eerst een van mijn favorieten parfums was :)
(nu nog steeds eigenlijk wel :)
deze geur is super lekker zoet,maar ook heel lekker fris. En het zit dan wel in een appel vormig flesje ,het parfum ruikt daar niet naar!
 
Dit geurtje komt uit Duitsland, toen ik hier vorig jaar op vakantie was heb ik hem veel gebruikt maar daarna eigenlijk bijna niet meer. Ik heb hem nu alleen nog maar staan omdat het er zo lief uitziet! :)
De geur is ook niet vies ofzo maar hij is heel zoet en daar houd ik nu niet meer zo van als een paar jaar geleden :(

 
Verder heb ik nog een ander lekker geurtje uit Duitsland, het geurtje heet: Remember en het was een parfum van een special etdition, ik denk dat ze hem nu niet meer hebben.
Maar ze hebben wel allemaal verschillende lekkere vast in het assortiment geurtjes :)
deze parfum is ook nog eens super lekker goedkoop:) (7,00) volgens mij ik heb hem al best wel lang dus weet de prijs niet precies meer, sorry!

 
Verder zijn dit wat mini geurtjes die ik overal en nergens gekocht heb.
Deze geurtjes gebruik ik eigenlijk nooit maar ze zien er gewoon zo schattig uit! :)
(een van de chanel mini's is zelfs voor mannen volgens mij haha.. )
 
 Ook liggen er wat testers op dat zilveren blad omdat ik dat handig vind om even snel in mijn tas te stoppen of zo :)
 
Dit was het, en ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen en er misschien nog iets aan hebben :)
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten