zaterdag 25 mei 2013

get ready with me.. dagje stad.


 
Jeej vandaag weer eens een dagje naar de stad with vriendinnetjes. :)
Maar hoe maak ik me op en hoe doe ik me haar?
In dit artikel een soort get ready with me in pictures.. :)

Nou ik werd vanochtend dus wakker, maar voel me niet zo lekker.. ik ben eigenlijk gewoon ziek, maar ik heb zo veel zin in de stad nu ik eindelijk een keer geen huiswerk heb ga ik dat niet afzeggen.. dus ja, dan toch maar aankleden enzo.. maar ik begon met douchen :)
En zo stap ik dus ongeveer uit de douche, niet schrikken! :o
Nouuu,,, alle foto's worden lelijk.. door dit stomme ding, super irritant! Nu heb ik een misvormd hoofd.. :(
Maar ja in ieder geval stap ik dus zo uit de douche ongeveer.. ik heb de mascara er even afgehaald voor jullie anders was het nog veeeel erger! :O
Maar wat nu? ik ga mijn haar maar even foinen denk ik.. anders droogt het niet snel genoeg dus jaa..
klaaaar! hier is het ontplofte resultaat: :)
 
(Stomme foto's.. )
Maar oke, zo mijn haar is gedaan alleen nog een serum er in en door naar de make-up.
(nou.. ik vind het echt niet leuk dat al die foto's zo raar worden :( )
Iniedergeval dit ben ik zonder make-up! :o
Door het licht lijk ik nog witter dan ik al ben, haha..
 En dan ben ik dit met make-up..
 
Heel misschien is het je opgevallen maar ik heb tussendoor toch maar even een ander shirt aan gedaan.. met een vestje omdat ik het koud kreeg..
Dit was het, en ik hoop dat jullie het leuk vonden :)
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten