vrijdag 24 mei 2013

mijn favo nail art dingen.

Ik heb een hobby.. en dat is nail arten, dat is duidelijk.. maar wat gebruik ik het meeste om mijn nail arts te maken?
Ik gebruik veel dingen maar ik heb wel een paar dingen die ik super leuk vind of die ik super vaak gebruik.. dat ga ik aan jullie laten zien. :)
een van deze dingen is:
 Deze kwastjes gebruik ik bijna voor elke nail art die ik maak.. En als ik deze kwastjes niet gebruik dan gebruik ik mijn dottingtools :)
 
Maar voor elke maar dan ook echt elke nail art hoort een disk met nep nagels natuurlijk! Omdat ik het niet op mijn eigen nagels doe.. (ik ben trouwens alweer een paar dagen, misschien we een week gestopt met nagelbijten :))
Dit gebruik ik dus ook echt super veel.. :)
 
Dit zijn mijn basis spullen die ik gebruik voor eigenlijk elke nail art.
Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen en te zien wat ik zoal gebruik :)
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten