dinsdag 21 mei 2013

mijn favo apps

Ik was vandaag even aan het kijken op blogs en zo omdat ik niet veel inspiratie had.                      Maar uiteindelijk heb ik toch een op zich denk ik, best leuk artikeltje..
Ik ga jullie namelijk laten zien wat mijn favoriete apps zijn op mijn mobiel :)
Ik heb de samsung  galaxy ace, en ben er super blij mee! :)
 
Ik heb dus deze telefoon, en ben er super blij mee.. wauw nu ik even naar die foto kijk lijkt het best wel op een mannen telefoon.. haha naja gelukkig bestaan er super veel leuke hoesjes voor mijn telefoon! :) (komt een keer in een ander artikel)
Ik heb op mijn telefoon veel apps waar ik eigenlijk helemaal niks mee doe, maar die kan je er niet af halen die staan er standaard al op..
Zo als deze..

 
Maar goed mijn favoriete apps staan allemaal op een pagina..
Een paar van deze apps vind ik helemaal eigenlijk niet zo bijzonder of goed of leuk ofzo,maar ik kan het toch ook niet verwijderen op de een of andere manier..
Voorbeelden van deze apps zijn:
-happy jump..
-coin dozer...
-path..
Ik gebruik deze apps bijna nooit maar toch staan ze al eeuwen op mijn telefoon! vet raar maar ja.. het zal wel een reden hebben denk ik?
Verder is mijn echte nummer één app toch wel instagram!
Ik hou echt van deze app, ik volg veel mensen en gewoon random soort van accounts en zit er dan ook super vaak op.
Je mag me natuurlijk volgen! dat vind ik zelfs echt super leuk! _LAURAAXX
Ik kijk elke dag wel sowieso zes keer op instagram..
Mijn tweede favoriete app is: Twitter! :)
Ik zit niet vaak op twitter maar ik kijk wel af en toe eens op twitter en als ik er op zit vind ik het super leuk om de tweets van iedereen te lezen.. zeker al je je verveeld..
Verder heb ik niet echt apps die er echt uitspringen of zo.. alles staat wel een beetje gelijk denk ik...
 
Dit was het, ik hoop dat jullie het toch een beetje leuk vonden om te zien en lezen... :) (ps : follow me on instagramm! :D)
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten