maandag 20 mei 2013

mijn dagelijkse make-up.

Ik heb vandaag een artikel over mijn dagelijkse make-up :)
Ik heb hier spullen die ik gebruik voor mijn gezicht en wat ik elke dag sowieso gebruik voor mijn haar ook maar bij gedaan..
Dat hoort toch ook wel een beetje bij je dagelijkse make-up look, toch?

Dit zijn de dagelijkse make-up producten die sowieso wel gebruik elke dag.
Dit bestaat uit:
-een bb cream.
-een  pukkel verberg dingetje haha..
-een blush.
-3kwasten.
-een doosje met foundation van sephora.
-een poeder doosje van sephora.
een eyeliner.
-een sephora concealer.
-een chanel mascara.
-een haar serum.
-een borstel.
zoo dit waren de spullen die ik dus dagelijks gebruik,maar dit is vaak ook nog wel iets meer alleen ligt het eraan of het warm/koud weer is of als ik veel pukkels of zo heb gebruik ik ook wel meestal wat meer..
Dit zijn de producten voor mijn gezicht:
Dit gebruik ik voor mijn ogen:
(sorry voor de (vieze) kwast dit ligt aan het licht..)
En als laatste gebruik ik deze producten voor mijn haar:
 
Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen! :)
Ik heb nog een nieuwtje, of hoe je dat ook wil noemen.. xp
Ik heb een blog aangemaakt om af en toe wat op te zetten, maar het bloggen is leuker dan ik dacht dus wil ik er op zich wel heel graag mee door gaan..
Nou heb ik dus een probleem.. ik heb deze naam even snel bedacht omdat ik het eerst ook echt alleen maar over nagels en zo wilde gaan doen,maar dat is dus een beetje anders gelopen..
Ik wil mijn blog daarom ook eigenlijk wel een andere naam geven omdat ik het niet alleen over nagel dingen doe.. Dus als mijn naam van de een op de andere dag ineens anders is weten jullie hoe het kan komen! :D
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten