donderdag 20 juni 2013

Een tijdelijke stop :(

Ik heb het de laatste tijd zo druk! het zijn de laatste schoolweken dus alle leraren denken het is feest! met toetsen opgeven.. omdat hun niet goed hebben geplant met of we wel of niet optijd klaar zouden zijn, gaan ze nu alles wat we achter lopen inhalen door elke dag 3 of 4 toetsen op te geven.. Dus ik hen de laatste tijd echt heel weinig tijd voor leuke dingen :((
Dus ik denk dat ik maar beter even een tijdelijke stop kan houden met mijn blog :'( Ik heb namelijk volgende week ook nog een een toets week en daar moet ik echt super goed voor gaan leren, dus dan heb ik ook al geen tijd om iets op mijn blog te zetten vandaar de tijdelijke stop dus.. Sorry hiervoor!
Maar als de lessen afgelopen zijn en ik volledig van school af ben zal ik zeker wel meer gaan posten en veel meer tijd besteden aan mijn blog :))
En als jullie misschien toch nog willen zien wat ik doe deze weken,volg me dan op instagramm! :)
Ik heet: _LAURAAXX :))

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen