maandag 24 juni 2013

Acryl nagels laten zetten :))

Ik heb gezegd dat ik een tijdelijke stop zou gaan houden met mijn blog en zo.. en dat is ook nog steeds zomaar je laat niet elke dag een set met acryl nagels zetten dus dit moest nog even online :)
Hier een voor en na foto :) Als je nu denkt, ze zijn niet eens lang?! lees dan snel verder :)
 
 
Omdat ik me nagels al zo lang aan het proberen te laten groeien ben en het maar niet lukt, dacht ik misschien werkt het wel als ik acryl laat zetten omdat ik dan moeilijk aan me nagels kan gaan bijten..
Dus bij deze heb ik dus acryl nagels laten zetten bij een vriendin van me moeder die toevallig net een curses volgt om haar diploma te halen in het zetten van acryl nagels..
 
Nu denken jullie natuurlijk allemaal,hoe kan dat nou weer, ze zijn niet eens lang..?!
Dit heb ik expres laten doen omdat dit een speciale soort acryl is..
Ik heb eigenlijk ook maar 2 nepnagels zegmaar.. alleen mijn duimen daar zit een nep nagel onder, verder is mijn eigen nagel eigenlijk gewoon een stuk verlengt..;)
Ik heb nu gewoon als het ware acryl met een gel laag voor de stevigheid..
Het doel van deze techniek is dat mijn nagels onder de acryl gewoon gezond blijven en sneller gaan groeien..
 
Volgende week als mijn nagels zijn uitgegroeid mag ik ze laten opvullen en dan zijn ze as het goed is wel lang (de nepnagels zegmaar) na die week zitten de nagels er 3 ween op en als i ze er dan vanaf ga laten halen zijn mijn eigen nagels waarschijnlijk zo lang geroeid dat ze over mijn vinger komen! :D
EINDELIJK! lange eigen nagels!, hoe het er uit komt te zien zet ik nog wel op mijn blog :)
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten