dinsdag 25 juni 2013

My life in pictures #1

Ik heb een eesrte my life in pictures voor jullie! :)
Het leek me leuk om eens wat te laten zien van mijn leven buiten wat ik op mijn blog zet, dus vandaar een my life in pictures:)
Ik heb niet zoveel foto's gemaakt de laaste paar weken dus het zijn niet heel veel foto's ofzo.. maar wel de belangrijkste dingen staan ertussen :D
Als eesrt ging ik naar mijn verzorgpaard :)

De dag daarna had ik een dans optreden, en toen we bij onze keeldkamer waren hing er zo een grappig poppetje op dat kaartje dat ik er even een foto van ging maken :D
 
 Tess en ik in onze danskleren :) (met leleijke make-up)
 
 
De dag na het optreden moest ik nog een keer maar dan ik de avond dus ben ik in de middag nog naar de primark geweest :)

 
Alweer de laaste show :( na afloop bloemen gekregen van me mams :)
 
 
Eergisteren heb ik nieuwe schoenen gekocht :)

 
Nagels laten zetten :)
 
 
En vamiddag toen ik thuis kwam van de proefwerkweek kreeg ik een dikke kus van lieve diesel :)
 
 
De meeste foto's die ik heb gebruikt komen van instagram, daar post ik bijna elke dag wel een foto dus als het jou leuk lijkt om te zien follow me! _LAURAAXX

Geen opmerkingen:

Een reactie posten