woensdag 26 juni 2013

Waarom jongens stom,irritant,dom,raar,gek en niet duidelijk zijn :)

Ja mensen ik ben al een heel jaar verliefd op een persoon,maar hij niet op mij.. haha (ik blijf foreveralonee) maar omdat ik hem zo leuk vind/vond heb ik zijn gedrag heel goed kunnen observeren, en ja daar is dus uitgekomen dat jongens dom, raar,gek,niet duidelijk,en irritant zijn :)
Omdat ik me in de laatste week nog meer erger aan hem dan normaal moest ik even een artikeltje maken over hoe leuk meisjes zijn en hoe irritant jongens wel niet kunnen zijn :)
 

Oke nu eerst een paar redenen waarom jongens dus stom zijn..
- Ze laten je twijfelen over alles.
-Zijn veel te snel weer verlieft op een ander.
-Ze laten het voelen alsof ze je leuk vinden en vervolgens praat die met een ander meisje hetzelfde als met jou..
-Ze zijn best gemeen af en toe.
- ze kijken naar je in de les lachen naar je enz... maar het betekent toch maar weer niks, kom je later achter.
-Ze weten dat je hem leuk vind daarom gaan ze ook maar door met allemaal stomme dingen zeggen en doen zodat jij alleen maar meer verliefd word.
-Meestal vinden ze nooit één meisje leuk maar meerdere..
-Als ze een ''beter'' meisje zien laten ze je vallen als een blok.
-Zorgen dat je je lelijk voelt (tenminste dat had ik dan)
-Ze zorgen ervoor dat je je nagels gaat bijten :(
-Ze lijken perfect en het lijkt eindelijk goed te gaan tussen jullie en dan maakt hij weer een gemene opmerking..
-Je hebt een dag dat hij super lief tegen je doet en de volgende dagen doet hij weer heel gemeen tegen je en ben je weer sago.
-Ze zorgen ervoor dat je niet meer gewoon met je vriendinnen kan doen maar ze geven je het idee dat ze naar je kijken dus er de hele dag leuk uit moet zien of zo?.
-Je voelt je verplicht leuk uit te zien terwijl hij uiteindelijk misschien toch niet echt om je geeft.. :(

Dit zijn ongeveer de redenen waarom jongens of terwijl de jongen die ik dus leuk vond/vind stom zijn en niet duidelijk!

 
Maar ik vraag me dus al best lang af waarom vinden meisjes dan nog steeds jongens zo leuk? en waarom kan je verliefd worden/blijven op die persoon?
Ook daar heb ik dus oplossingen voor bedacht :)
 
-Sommige jongens hebben gewoon ''iets'' waardoor je ze elke keer weer leuk gaat vinden en alle minder leuke dingen vergeet..
-Sommige jongens hebben zo een schattige lach dat als je er alleen al naar kijkt weer in love bent :)
-Je vind hem gewoon te schattig om hem niet leuk te vinden.
-Je (ik) was/ bent bang dat hij misschien een ander leuk gaat vinden.. :o
-Hij heeft zo een leuke kleding style dat je hem maar niet kan vergeten.
-Als hij in je klas zit dan denk je elke dag dat het over is en dat je niet meer verliefd bent maar de volgende dag zie je hem weer en BAM! weg is je goede voornemen :(-Ergens in je hoofd zit er gewoon een steekje los, en den je dat hij je ook misschien wel leuk vind/gaat vinden.
 
Tjaa dit is dus wat ik dacht waarom we nog steeds jongens leuk kunnen vinden..
Heb jij nog meer iedeeén? laat het dan plzz achter :)
Ik hoop dat jullie het leuk vonden om dit te lezen en dat je er misschien iets aan hebt gehad of zo? :)
 
Ojaaa trouwens vlinders in je buik hebben is helemaal niet leuk hoe ze daarbij gekomen zijn vraag ik me echt af! :D
 
 
 

 
 
 







 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten