dinsdag 2 juli 2013

What's in my make-up bag for school?

Ik dacht laat ik maar weer eens iets plaatsen op mijn blog wat echt met beauty te maken heeft,dus bedacht ik me ineens dat ik mijn make-up tasje nog in mijn tas had zitten tja dan kan ik er net zo goed even iets over schrijven,toch?
 


Dit is mijn make-up tasje voor school,hij is niet zo mooi,leuk of bijzonder maar hij is wel lekker klein en aangezien ik al super veel boeken mee moet nemen elke dag is een te grote make- tas niet heel handig dus vandaar dit tasje.
 
 
Dan zal ik nu maar eens laten zien wat er in mijn make-up tasje zit,het is niet veel maar wel de dingen die ik het meest gebruik zitten er in. De inhoud veranderd ook wel eens een beetje per seizoen, als het namelijk veel regent zorg ik voor wat watjes en remover voor uitgelopen mascara, helaas hebben we dat wel nodig in dit land :(
 
Maar goed, dit is de inhoud van het tasje:
 
 
 
Als eerste heb ik een handcrème van de etos van blond Amsterdam <3
Dan zitten er de volgende producten in: een Sephora doosje met foundation,een spiegel,een labello lipbutter,een action lip care lip balsem doosje,een heel setje lip smackers meloen kiwi :), twee e.l.f lip balsem's,een e.l.f mascara,een essence coverstick, en een handspray.
 
(sorry voor het vieze Sephora doosje maar ik gebruik hem zo vaak dat ik het niet meet netjes krijg..)
 
Dit zijn alle lip producten:
 
 
En dit zijn alle overige producten:
(sorry voor de onduidelijke foto!)
 
 
Dit was/is alles wat er in mijn make-up tasje zit, ik hop dat jullie het leuk vonden om te zien :)
 
 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten