woensdag 3 juli 2013

Action bakje inrichten :)

Ik ben vandaag naar de action geweest en meer winkels natuurlijk maar daar komt nog een shoplog over waarschijnlijk, maar goed iniedergeval ben ik dus naar de action geweest en daar heb ik een bakje gekocht om je make-up in te zetten zodat alles er netjes uitziet. Ik heb dit bakje gekocht en toen ik thuis kwam meteen ingericht,met als resultaat dat mijn nachtkastje nu niet vergeven is van de make-up spullen maar alles gewoon netjes in één bakje zit :)

Ik heb het bakje gekocht voor 1,45,bij de make-up spullen.
Toen ik thuis kwam begon ik meteen met inrichten,omdat mijn nachtkastje er dus elke dag ongeveer zo uitziet..
 
 
tjaa.. niet heel netjes dus zoals je wel kan zien ook omdat ik ook al mijn sieraden daar bewaar ziet het er nog rommeliger uit..
Maar vanaf nu is dat anders!
 
Toen ik het bakje uitpakte zag ik dat er een soort van raar bruin spikkeltje op het (glas) zat maar dat zit er dus in?! ik krijg het er niet vanaf,maar dat ik niet zo een drama op zich. Het bakje ziet er leeg zo uit:
 
 
Dan zal ik nu laten zien hoe mijn nachtkastje er nu uitziet!, ik ben iniedergeval super blij met het resultaat :D
 
 


 
Ik ben er blij mee en ik ben zeer tevreden al mijn meest gebruikte dagelijkse make-up past net in het bakje,dus ziet alles er een stuk netter uit! happy me! :)
 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten