zondag 2 juni 2013

hoe maak je deze super hippe nail art!?

In dit artikel laat ik jullie zien hoe je deze super vette nail art kan maken ;)
(Ik heb deze nail art op de nagels van een vriendin gemaakt)
De nagels zijn nog niet helemaal goed schoon gemaakt maar dat kwam omdat er twee vriendinnen waren en ik ging allebei hun nagels lakken, en een van hun moest al bijna naar huis dus vandaar dat de nagellak nog niet helemaal weg is op haar vingers.. sorry!
 

Met deze nail art maak je een hippe en kleurrijke maar toch zwarte basic look op je nagels, met weinig spullen en weinig tijd.
Als je deze nail art wilt maken moet je eerst dip dye nails maken.. hier heb ik ook al een artikel over geschreven dus als je nog niet weet hoe je dat moet maken klik dan hier: dip dye nails
Ik heb deze keer gekozen voor een kleurrijke dip dye.. namelijk deze:
 Als je dit hebt gemaakt op je nagels doe er dan een basecoat overheen en laat dit heeeeel goed drogen.
Als je de basecoat goed hebt laten drogen kan je er plakkers overheen doen.. dit kan je doen in allemaal verschillende vormen en soorten en maten en patronen doen, wat je zelf maar leuk vind! :)
Dit ziet er zo uit:
Doe er nu een vrij dikke laag zwarte nagellak overheen en laat het heel goed drogen, als je dit hebt gedaan kan je de plakkers er af halen en dan is je nail art helemaal klaar! :)
 
 
 
Al weer sorry voor de rare vorm van de foto's maar ik kan er niks aan doen! :(
 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten