woensdag 5 juni 2013

mijn telefoonhoesjes :)

Ik heb laatst een artikel over mijn telefoon geschreven en mijn favo apps..
En toen had ik beloofd om nog een keer een artikel te maken over mijn hoesjes :)
Soo,, her it iss.. :D
 Dit zijn mijn hoesjes dus :) het zijn er veel maar ik ben ook echt hoesjes verslaafd! :D
Ik heb namelijk een zwarte telefoon en dat ziet er best wel mannelijk uit.. dus als ik dan van die super leuke vrolijke hoesjes heb om er omheen te doen is mijn telefoon gewoon weer een meisjes telefoon! ;))
Hier onder zie je mijn hoesjes die ik van links naar rechts heb gelegd van oud naar steeds minder oud of  nieuw! :)
 
Dit zijn mijn favo hoesjes ;) En het hoesje die ik vandaag er omheen  had was die met pattern print! :)
Echt omg i love this case!
 
 

Dit was het alweer ik hoop dat jullie het leuk vonden om te zien en te lezen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten